Help Desk i Service Desk to część organizacji odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania. Kontraktorzy DCG są pojedynczym punktem kontaktu, bezpośrednio rozwiązują problemy użytkowników wewnętrznych czy klientów. Do obowiązków naszych specjalistów należy między innymi: współpraca z pracownikami firmy, przyjmowanie różnego rodzaju zapytań od użytkowników oraz raportów o wadach, klasyfikacja zgłoszeń, informowanie oraz wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu, szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, a także powadzenie dziennika błędów, współpraca z kolejnymi liniami wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów oraz dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług. Nasi specjaliści mają dobrą praktyczną znajomość systemów Windows i Linux.
Posiadają również umiejętności budowy i administracji sieciami LAN, WAN. Wielu z nich również posiada doświadczenie z SQL, doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych. Naszych konsultantów cechuje również uprzejmość, pełen profesjonalizm, komunikatywność, rzetelność oraz otwartość. Wsparcie świadczone w obcych językach to również jeden z naszych atutów.