Nearshore Outsourcing

zjedź niżej

Nearshore outsourcing staje się coraz bardziej atrakcyjną alternatywą dla outsourcingu „dalekobieżnego”, czyli międzykontynentalnej współpracy firm. Pozornie „tańsze” Indie czy Chiny okazywały się często w ogólnym rozrachunku mniej atrakcyjne. Odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na wzrost jakości przy obniżaniu kosztów okazał się nearshore outsourcing, czyli przekazanie pewnych funkcji przedsiębiorstwa do krajów określanych „mid-„ lub „low-cost”, ale w bliższym sąsiedztwie geograficznym. I tak na przykład dużym powodzeniem cieszy się współpraca Polsko - Brytyjska, Polsko - Niemiecka czy też Polsko – Skandynawska. Dzięki tej usłudze firmy są w stanie globalnie obniżyć koszty, zwiększyć jakość otrzymywanych usług czy produktów, a jednocześnie wciąż stanowić bardzo atrakcyjną konkurencję projektowo-budżetową na rynku przyjmującym.

Opis usługi

Wybrane

Korzyści modelu

Każdy model współpracy ma swoje unikalne korzyści. Ułatwiając Ci wybór prezentujemy te, które naszym zdaniem faktycznie pociągają za sobą korzyści dla Ciebie – korzyści, które czasem są stricte biznesowe, czasem związane z obszarami Marketingu, IT lub Finansów, a czasami wiążą się z tematyką HRową. W tym przypadku skupiamy się na korzyściach nearshore outsorcingu w kontekście DCG świadczącego swoje usługi w Polsce.

Przyjęte modele biznesowe w DCG to ramy, wg których działamy. Możemy potraktować to jako zbiór konkretnych zasad, którymi będziemy się kierować przy współpracy lub jako drogowskaz, który wyznaczy nam kierunek, a w drodze rozmów uszyjemy to rozwiązanie na miarę, dla Ciebie, tak, aby odpowiadało najlepiej Twoim potrzebom.

  • Duży dostęp do wykwalifikowanych specjalistów
  • Wybitna jakość świadczonych usług i powstających produktów
  • Atrakcyjne warunki cenowe
  • Wysokie standardy edukacyjne
  • Wybitna na tle konkurencji infrastruktura
  • Dojrzałość gospodarcza
  • Znajomość języków obcych na wysokim poziomie
  • Znaczące dopasowanie kulturowe
  • Wysokie standardy bezpieczeństwa
  • Czołowa pozycja Polski w badaniach dot. nearshore outsourcingu przeprowadzanych przez największe ‘wywiadownie gospodarcze’ świata
01
Zdefiniowanie potrzeb i zakresu usługi, w tym wybór specjalistów, infrastruktury, dokładnej lokalizacji
02
Zbudowanie zespołów i skalibrowanie ich pod kątem świadczenia ciągłej usługi
03
Proces migracji usługi z dotychczasowej lokalizacji do Polski
04
Rozpoczęcia świadczenia usług w oparciu o przyjęte SLA
05
Rozliczanie usługi w oparciu o przyjęty model (tych może być wiele w ramach nearshore outsourcingu)
Jak to działa?
+

Przyjęte modele biznesowe w DCG to ramy, wg których działamy. Możemy potraktować to jako zbiór konkretnych zasad, którymi będziemy się kierować przy współpracy lub jako drogowskaz, który wyznaczy nam kierunek, a w drodze rozmów uszyjemy to rozwiązanie na miarę, dla Ciebie, tak, aby odpowiadało najlepiej Twoim potrzebom.

Sprawdź

KOMPETENCJE

Nearshore Outsourcing to jedna z wielu form, w jakich dostarczamy nasze usługi. To tylko i aż model. A te często w trakcie naszej współpracy ewoluują. Od zawsze jesteśmy biznesowo elastyczni, co oznacza, że w każdym momencie naszej współpracy dopuszczamy możliwe zmiany, upgrade’y czy korekty modelu, w którym współpracujemy. Wszystko po to, żeby jeszcze lepiej wyjść naprzeciw Twoim potrzebom. A te najczęściej skupiają się wokół konkretnych obszarów technologicznych. Sprawdź nasze najczęstsze realizacje:

następna usługa

Dane spółki: DCG Sp. z o.o., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0001067305

Obserwuj nas:
UE