Customer Service

zjedź niżej

Wiemy, że obszar wsparcia klientów w Twojej firmie to jeden z kluczowych procesów. Efektywna obsługa klientów wpływa na ich satysfakcję i lojalność wobec firmy, jak również pomaga szybko rozwiązywać problemy, budując pozytywny wizerunek marki i zwiększając szanse na utrzymanie długotrwałych relacji z klientami.

 

W DCG jesteśmy w stanie zweryfikować i odnaleźć osoby, które będą reprezentować Twoją firmę w odpowiedni sposób. To po naszej stronie leży weryfikacja kompetencji takich jak, empatia, komunikatywność, efektywność, znajomość języków obcych oraz umiejętność zrozumienia potrzeb klienta. Tobie pozostanie już tylko weryfikacja garści wyselekcjonowanych i najlepszych kandydatów. Zaufaj wieloletniemu doświadczeniu DCG i wybierz jedną z  usług, w której możemy być dla Ciebie partnerem z zakresu customer service.

Opis kompetencji

Sprawdź

USŁUGI

Kluczowe dla nas jest wyjście naprzeciw Twoim potrzebom biznesowym. Uzbrojeni w konkretne kompetencje, chcemy realizować i realizujemy nawet najtrudniejsze wyzwania dla naszych klientów. Nasi konsultanci, pracownicy czy kontraktorzy wyspecjalizowani są w wielu obszarach. Jednym z nich jest obsługa klienta. Sprawdź poniżej w jakich modelach możemy współpracować w tym obszarze.

poprzednia kompetencja
następna kompetencja

Dane spółki: DCG Sp. z o.o., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0001067305

Obserwuj nas:
UE