Specjalista ds. wsparcia klientów anglojęzycznych

Stanowisko: Specjalista ds. wsparcia klientów anglojęzycznych

Miejsce pracy: 100% zdalnie

Data dodania: 10.11.2021

DCG jest nowoczesną firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów powiązanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia klientów anglojęzycznych

Zakres obowiązków:

  • Komunikacja z klientami międzynarodowymi przez telefon, czat, mail

  • Prowadzenie codziennych rozmów w języku angielskim

  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych

  • Przekierowywanie bardziej skomplikowanych problemów na kolejne linie wsparcia

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego (min. B2/C1)

  • Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły

  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży IT

Oferujemy:

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Szkolenia

  • Kartę Multisport

  • Stałe wsparcie konsultanta

  • Udział w integracjach i wydarzeniach organizowanych przez DCG

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

Przed wyslaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Agencja doradztwa personalnego (nr licencji 4642)

Dane spółki: Diverse CG Sp. z o.o. Sp.k., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0000733458

Obserwuj nas: