DCG is a modern technology company, gathering in its ranks IT related professionals. Due to the continuous development and the large number of recruitment projects that we carry out for our Partners, we are looking for a person for the position:
Responsibilities:
Your role will involve supporting tasks such as:
You will learn how to:
Prepare and run service review meetings with the customer on a regular basis and issues minutes
Manage and coordinate Service Improvement Plan (SIP) by providing assistance in handling issues, from the root cause analysis to action plan implementation
Prepare the monthly customer report
Provide performance analysis and trending
Provide capacity analysis, forecast and recommendations
Review any internal incident root cause analysis (RCA) applicable to the customer, assess the impact and generate a customer facing RCA
Requirements:
Offer:
Przed wyslaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną. Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych.
Agencja doradztwa personalnego (nr licencji 4642)
Dane spółki: DCG Sp. z o.o., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa
REGON: 141316780 |
NIP: 5222877930 |
KRS: 0001067305 |