Helpdesk Konsultant

Stanowisko: Helpdesk Konsultant

Miejsce pracy: 100% zdalnie

Data dodania: 04.11.2024

Jako firma rekrutacyjna jesteśmy świadomi, że każdy solidny biznes napędzają ludzie z odpowiednio dopasowanymi kompetencjami. Nasz styl zarządzania i partnerskie podejście pozwalają nam na elastyczne dostosowanie się do Twoich potrzeb i zapewniają pełne wsparcie podczas współpracy. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:

Helpdesk Konsultant

Zakres obowiązków:

  • Utrzymanie infrastruktury informatycznej Zamawiającego, w tym zarządzanie systemami Windows 10 i Windows 11
  • Diagnozowanie usterek i podejmowanie interwencji w celu usunięcia problemów w funkcjonowaniu ww. infrastruktury
  • Monitorowanie dostępności i bezpieczeństwa zasobów informatycznych
  • Uzupełnianie i dbanie o aktualność dokumentacji technicznej

 

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość systemu Zabbix w zakresie poruszania się po systemie i rozumienia komunikatów (logów) – co najmniej 2 lata doświadczenia
  • Doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami np. GLPI lub Redmine - co najmniej 1 rok doświadczenia
  • Umiejętność korzystania z systemu klasy SIEM w zakresie czytania logów tego typu systemu ze zrozumieniem - co najmniej 2 lata doświadczenia

 

Przed wyslaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Agencja doradztwa personalnego (nr licencji 4642)

Dane spółki: DCG Sp. z o.o., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0001067305

Obserwuj nas:
UE