Analityk ds. infrastruktury(Help Desk IT Specialist)

Stanowisko: Analityk ds. infrastruktury(Help Desk IT Specialist)

Miejsce pracy: Warszawa

Data dodania: 10.07.2024

DCG jest nowoczesną firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów powiązanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:

Analityk ds. infrastruktury(Help Desk IT Specialist)

Zakres obowiązków:

  • Odpowiadanie i procesowanie zgłoszeń od użytkowników
  • Przestrzeganie standardów należytego wykonania zadań
  • Zarządzanie procesem zleceń
  • Podejmowanie bieżących działań w celu zapewnienia płynności realizacji zadań
  • Zapewnienie jakości i terminowości obsługiwanych zgłoszeń użytkowników
  • Konfiguracja / serwis sprzętu komputerowego / akcesoria

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym ze wsparciem IT
  • Znajomość Active Directory
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows
  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikacyjnym
  • Mile widziane wykształcenia wyższe IT

 

Oferujemy:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie karty sportowej
  • Szkolenia 
  • Stałe wsparcie konsultanta
  • Udział w integracjach i wydarzeniach organizowanych przez DCG
  • Program rekomendacji pracowników

Przed wyslaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Agencja doradztwa personalnego (nr licencji 4642)

Dane spółki: DCG Sp. z o.o., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0001067305

Obserwuj nas:
UE