Specjalista ds. wsparcia Klientów niemieckojęzycznych

Stanowisko: Specjalista ds. wsparcia Klientów niemieckojęzycznych

Miejsce pracy: 100% zdalnie

Data dodania: 22.11.2021

DCG jest nowoczesną firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów powiązanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia Klientów niemieckojęzycznych

Zakres obowiązków:

  • Komunikacja z klientami międzynarodowymi przez telefon czat, mail
  • Prowadzenie codziennych rozmów w języku niemieckim i angielskim
  • Zdobywanie wiedzy informatycznej
  • Prace w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, w której liczą się ludzie

Wymagania:

  • Płynny język niemiecki - C1
  • Komunikatywny język angielski - B1/B2
  • Chęć rozwoju w kierunku IT
  • Doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Szkolenia
  • Stałe wsparcie konsultanta
  • Udział w integracjach i wydarzeniach organizowanych przez DCG
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

Przed wyslaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Agencja doradztwa personalnego (nr licencji 4642)

Dane spółki: Diverse CG Sp. z o.o. Sp.k., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0000733458

Obserwuj nas: