Help Desk IT Specialist

Stanowisko: Help Desk IT Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Data dodania: 02.03.2021

Diverse CG jest nowoczesną firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów powiązanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą ilością projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:

Help Desk IT Specialist

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zgłoszeń/incydentów tworzonych przez roboty/automaty na wirtualnych komputerach
  • Koordynacja rozwiązywania incydentów z grupami regionalnymi 
  • Implementowanie zmian na komputerach wirtualnych 
  • Monitoring poprawności działań infrastruktury 

Wymagania:

  • Znajomość Active Directory
  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość systemów Windows
  • Doświadczenie w zakresie wsparcia infrastruktury IT
  • Doświadczenie w zakresie wsparcia infrastruktury IT (minimum rok doświadczenia w Desktop Support)
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację

Oferujemy:

  • Stałe wsparcie konsultanta
  • Udział w integracjach i wydarzeniach organizowanych przez DCG
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

Przed wyslaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Agencja doradztwa personalnego (nr licencji 4642)

Dane spółki: Diverse CG Sp. z o.o. Sp.k., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0000733458

Obserwuj nas: